Türkçe
RSS

Blog

2022 Avrasya Ambalaj Fuarı
2022 Avrasya Ambalaj Fuarı

2022 Tüyap Ambalaj Fuarında biz de yerimizi aldık. Çevre dostu, son teknoloji ile üretilen çantalarımız büyük ilgi gördü. Bu ilgiden dolayı büyük gurur duyuyoruz.

NON WOVEN ÇANTA KULLANIMI
NON WOVEN ÇANTA KULLANIMI

Günümüzde naylon poşetlerin çevreye ve canlılara verdiği zararlar geleceğimizi tehlike altına almaktadır. Çevre kirliliğinin fazlasıyla arttığı bugünlerde toprağa, suya ve havaya karışan plastik atıkları bir nebze de olsa azaltmak için naylon poşetler yerine bez çantaları kullanarak çevremizi koruyabiliriz.

 

Yıllar içinde tek kullanımlık naylon poşetler yerine kağıt, file ve bez çantalar alternatif olarak çıktı. Marketlerde, mazağalarda, sergi etkinlik vb. alanlarda görebileceğiniz bez çantalar devamlı kullanılabildiği için maliyet açısından da daha cazip geliyor. Geri dönüştürülebilir ve dayanıklı olması da göz önünde olmasını sağlıyor.

 

Kısacası bez çantalar:

Doğal malzemelerden üretilir

Uzun ömürlüdür

Geri dönüştürülebilirdir

Çevre Dostudur

Dayanıklıdır

Defalarca kullanılabilir

2023 Avrasya Ambalaj Fuarı
2023 Avrasya Ambalaj Fuarı

Senelerdir katıldığımız Avrasya Ambalaj Fuarında bu sene de sizlerleydik. Ecopack Ambalaj, Non-woven %100 geri dönüştürülebilir  çantalar ile çevremizin geleceğini korumayı hedefler. Katıldığımız fuarda amacımız sizlerle yaptığımız ürünlerin amacını ve kalitesini anlatmaktı. Katılan tüm misafirlerimize teşekkür ediyoruz.

Nonwoven Çanta
Nonwoven Çanta
Ticaretin gelişmesiyle birlikte geçmişten bugüne gelişip büyümek için en önemli aracının reklam olduğunu anlamış bulunmaktayız. Bununla beraber yapılmakta olan birçok çeşitli reklam içerikleri görmekteyiz. Bunların en akılda kalıcı olanları ise görsel betimleme yolu ile yapılanlardır. Bu sayede ürünlerin İnsanların akıllarında daha çok kalıcı olmalarına ve tercih ederken bilinç altlarında o ürüne yönelmelerine sebep olmaktadır.
Promosyonda En Çok Tercih Edilen Yöntem
Promosyonda En Çok Tercih Edilen Yöntem
Ticaretin gelişmesiyle birlikte geçmişten bugüne gelişip büyümek için en önemli aracının reklam olduğunu anlamış bulunmaktayız. Bununla beraber yapılmakta olan birçok çeşitli reklam içerikleri görmekteyiz. Bunların en akılda kalıcı olanları ise görsel betimleme yolu ile yapılanlardır. Bu sayede ürünlerin İnsanların akıllarında daha çok kalıcı olmalarına ve tercih ederken bilinç altlarında o ürüne yönelmelerine sebep olmaktadır.